Yoso

Trápíte se? Možná k tomu máte i své důvody. Každopádně to je ale právě tento web, který vám určitě nenadělá žádné další vrásky na vašem čele.

Placená propagace


Zvyšte svůj dosah

Aby firma dosahovala dobrého zisku, tak musí mít dostatek zakázek a tím samozřejmě zákazníků. Je tedy na místě již od jejího počátku budovat dobré jméno, protože když se ví o společnosti, že poskytuje dobré služby a kvalitní produkty za dobrou cenu, tak se její jméno může šířit snadno dál. Někdy je však tomuto šíření zapotřebí trochu pomoci, abychom měli v dohledné době co nejvíce zakázek. Stále můžete rozdávat reklamní předměty a umístit před svou firmu nějaké poutače a tak dále.

marketingový tým

Ovšem žijeme v době internetu, takže je vhodné investovat nějaké ty peníze to online marketingu, protože když se dobře provede, tak nám vydělá mnohem více, což Vám může potvrdit spousta podnikatelů po celém světě. Možností kde všude na internetu můžete působit je spousta, takže je výhodné vybrat si podle toho, kam nejvíce chodí lidé z Vaší cílové skupiny zákazníků. Jistě víte, kdo tak zhruba u Vás nakupuje nejvíce.

SEO vs PPC

Při vlastnění webových stránek máte tyto dvě hlavní možnosti, jak sem dostat více návštěvníků. Z dlouhodobého hlediska je rozhodně výhodnější SEO, protože i po ukončení této optimalizace, která se snaží zajistit co největší přívětivost u internetových vyhledávačů bude efekt stále pokračovat a vyhledávače po zadání klíčových slov budou naše stránky stále vysoce doporučovat co se týče pozice při vyhledávání. Počítejte však s tím, že to cel bude něco stát a trvat třeba půl roku.

SEO optimalizace

Kdežto PPC reklama má sice dočasné výsledky, ale ty se dostaví velmi rychle, přičemž i samotné její spuštění trvá krátkou dobu. Jestliže už jednu z těchto propagací využíváte a nelíbí se Vám dosavadní výsledky, nebo se chcete ujistit, zda z investovaných peněz dostáváte maximum, tak se můžete obrátit na PPC audit nebo SEO audit, přičemž při něm bude vše pečlivě zhodnoceno a prokoumáno, abyste věděli, zda je někde problém a prostor na zlepšení.