Trička jsou textilií, která patří k nejoblíbenějším. Zhotovují se z různých materiálů, ale nejčastěji jde o stoprocentní bavlnu. Bavlna je ideální textilie pro volné oblečení, kam trička bezesporu patří, a toho lze mistrně využít i pro propagaci. Reklamní trička se tedy mohou objevit například na školení, na vodácké výpravě, anebo na horském svahu, kde dáváte lidem jasně na vědomí, že oblékáte dar od stavební firmy, co vám rekonstruovala koupelnu.
Školení – bavlněná trička jsou skvělou příležitostí, jak obdarovat studenty či zaměstnance na školeních. Necháte na trička vytisknout libovolný nápis, firemní logo nebo nějaký vtipný slogan a rozdáte je ve školicí místnosti. Trička ale nemusí být jen černá či bílá, život není černobílý.
Horolezci – znáte tu písničku od Ivana Mládka o horolezcích, jak slézají Prachovské skály? Tričko si můžete vzít i tam a propagovat s ním třeba váš e-shop. S nápisy na tričku budete potkávat další horolezce přímo v terénu a reklama tak bude působit mnohem lépe, než nějaké letáky ve schránkách.
Nákup v supermarketu – proč nenakupovat v supermarketu s tričkem potištěným reklamními texty? Právě tato místa mohou být dobrým zdrojem propagace, protože tu potkáte desítky lidí. Jde jen o to, abyste byli šikovní ve výběru potisku a nabízeli lidem to, co je zajímá, a co je může oslovit. Chce to zkrátka dobrý nápad a vymyslet vhodný slogan, slovní hříčku, vtipný text nebo nějakou zajímavou rýmovačku.
Sportoviště – pronajímáte si sportovní halu na volejbal nebo jógu? Pohybujete se s dětmi na venkovní posilovně či dětském hřišti? Hrajete tenis na kurtech v hotelu a oblíbili jste si golf? To vše jsou místa, kde má tričko z bavlny svůj význam. Trička se hodí i pro jiné sportovní aktivity, jako je vodáctví, windsurfing, cykloturistika anebo pěší horská turistika.